Novi Sad
02.03.2016.
21:11 > 22:27
Stanari zgrade na Bulevaru oslobođenja 19 imali su dogovor oko parkiranja koji je, u nedostatku slobodnih mesta, služio svima, dok pauk nije postao redovan u tom kvartu.
  • @Zanovetalo

    09.03.2016 14:30
    ma kakva demokratija. vi ste divlja horda i za vas ništa drugo i nije nego totalitarizam i diktatura. batina koja će vas doterati u kakav-takav red! demokratija je za civilizovane narode koji znaju šta je civilizovano ponašanje, šta je opšti interes, šta je poštovanje prava drugoga i na kraju, šta znači žrtvovati privatni interes zarad opšteg dobra. a demokratija kod divljaka se u antropologiji zove horda
  • VP

    04.03.2016 18:41
    Vedri
    Bas se zbog ovakvih stvari uvode zone parkiranja. Kao stanar lepo platis 130 din mesecno i uvek imas gde da se parkiras. Ukoliko je nekome do grbavljenja, kada podje negde, lepo razmisli i shvati da je bolje prosetati ili otici taksijem da nebi placao parking. Setnjom cemo naciju napraviti zdravijom ;). Ljudi zaposleni u poslovnim objektima ce se pakovati po cetvero u kola a nece dolaziti sa 4 komada. Bio sam veliki protivnik uvodjenja zona ali brzo se shvati da je to jednini moguci nacin regulisanja parkiranja. Grbavica je takodje bila preplavljena kolima od radnika sa bulevara. Od kada je uvedena zona naplate parkiranja u vecem delu grbavice, mene glava i novcanik vise ne boli, mesta uvek ima i ja se parkiram kao covek ne kruzim po pola sata trazeci ga...za 130 dinara mesecno. Cena sprzenog goriva vijajuci parking pri tome vozeci u prvoj i drugoj brzini uveliko prevazilazi cenu parkiranja. O vremenu i zivcima nema potrebe pricati. Prosecna potrosnja goriva mi je opala za 20% od kada uvek imam slobodno parking mesto.
  • bzvzzzzzzzzzzzzzzzzz

    04.03.2016 17:26
    i tako
    ST korisnice problem ne pravi niko ko je dosao iz kuce u stan. Zna se ko je i zna se razlog, a on je sledeci: ,,Coveku je dosadno, pre podne mrzi sebe a od podne ceo svet. Poseduje vozilo koje uopste tu ne parkira da slucajno kad pozove pauka ne odnesu njegov auto. a vi administratiri u ovom njegovom komentaru vidim omalovazavanje drugih(sta su ljudi iz kuce manje bitni ili manje vazni od nas iz stanova) sta je sa politikom komentarisanja
  • ivica

    04.03.2016 15:07
    Pauk služba
    Smatram da je nedopustivo da Parking servis interveniše isključivo na dojavu. Neki put su te dojave ok. Nažalost ne uvek. Izneću sledeći slučaj. Pre nekoliko godina, kopalo se u Puškinovoj ulici. Radovi su trajali više meseci. Parkinzi ispred kuća su bili neupotrebljivi i stanari su se snalazili na svakojake načine. Jedan komšija se proglasio za "čuvara" zelenih površina" i prijavio je ženu koja je došla da podigne svoje dete iz obdaništa.
    Parking servis bi trebao da patrolira ulicama grada i da kupi ona vozila koja smetaju odvijanju saobraćaja a ne je na usluzi besposlenim zajedljivcima.3500
  • ...

    04.03.2016 12:48
    ...
    Ma kakav dogovor. Njih par bezobzirnih se parkira sa strane ispred drugih auta i naravno gomila onih koji tu ni ne žive i onda imaš kolonu od 20 automobila koje više ni ne možeš da odguraš da bi izašao sa parkinga. Dogovorili su se oni sa samim sobom jer im je lakše da tako parkiraju a ne da ulaze na parking mesto pa oni da kasnije moraju gurati druge aute. Pa i ta predsednica kućnog saveta uvek parkira sa strane i kad ima mesta na parkingu. Ja ću vam zvati pauka, dosad nisam ali ću početi. Dosta mi je prljanja ruku sa vašim prljavim haubama.
  • nikudveceras.com

    04.03.2016 09:20
    Ivo, zvali su te iz logora, treba im opet ljudi za posao. Da ne bi mozda da postrojavas i streljas ljude koji zele da se samoorganizuju jer drzava nece da radi svoj posao?
  • Vojvodina Država

    03.03.2016 23:21
    Živim na Novoj Detelinari i ko želi ovde da dođe u posetu, preporučujem da ne ide automobilom.
    Posle 18h nemoguće je naći parking.
  • Petar

    03.03.2016 20:26
    @Ivo

    Ne lupetaj. Udruženja stanara postoje u svim normalnim društvima.
  • Ivo

    03.03.2016 18:18
    Titova ulica 34
    Zaboravite vise te vase skupstine stanara i postkomunisticko socialisticke fore. Nema toga vise nema vise nikakva skupstina ama nikakva prava. Svaki stan je pojedino vlasnistvo gradjana a to sto mafija Milosevica krala i radila sto oce prosla su ta vremena.
  • knele

    03.03.2016 15:54
    kome smeta gradjanski dogovor
    Mi u ulici Veljka Petrovica do unazad nekoliko godina imali smo mesta za parkiranje koliko hoces,sada ni na recept nema.Dozidaju 2 sprata u Veljka Petrovica 11-13 manje prostora,onda sruse prizemljuse u Vladimira Kacanskog ceo red izidaju nove zgrade sa po 5 spratova,ograde svoj parking i garaze a parkiraju na povrsini stanara iz V.Petrovica 12 i 14 .Fakultet zatvorio svoj parking,roditelji ostave decu u Jirecekovoj u skolici od ujutro do 17,00 h,i problema koliko hoces.Kada pocne strand sa radom mi stanari V.Petrovica smo osudjeni na pariranje po Limanu II.Pazite MZ upoznata sa slucajem da zgrade imaju parkirna mesta uracunate u kvadraturu stana al itrazi se naplata da se to sredi da stanari parkuraju pred svojom zgradom.Tu je i IDEJA kao preliv na sladoledu sa snabdevanjem prodavnice a da nepricam o istrcavanju iz auta u prodavnicu pa ti zatvori izlaz.Nepoznanica je kako je neko dobio pravo na gradnju ili dogradnju a da nije obezbedio parkin prostor.Nezadovoljstvo je veliko i prerasta u verbalne duele za sada bez fizickog kontakta,no nece dugo,Strahota dolazi sa kupalisnom sezonom,MZ nista nije preduzela kao ni jutarnja opasnost i guzva pred raskrsnicom Jirecekova-Veljka Petrovica,licno sam cuo kad je predstavnik iz V.Petrovica vise puta naglasavao na sastanku u MZ koja je to opasnos u 8 h i u 14-17 h.Parkin servis je redova haraclija na nazovi zelene povrsine i ispred garaza.Posebna idila nastaje kada teretna vozila i utovarac stanu u ulici i zakrce jos nisu got.radovi.
  • Hadus

    03.03.2016 13:26
    Kod nas na Bul. kralja PEtra postoji parking između zgrada i to je bilo sasvim dovoljno dok se kuće nisu porušile i izgradile zgrade. Sad po travnjacima i zelenim površinama ima parkiranih automobila na izvo'te. Ni pauk a ni komunalna inspekcija nikad ne svraćaju ovde, a imali bi posla za ceo mesec... JA od zgrade ne mogu da mrdnem a da ne ugazim u blato...
  • Zanovetalo

    03.03.2016 12:10
    @exchampma ne vidim zasto bi nekom pojedincu smetao taj dogvor. Pri tom taj dogovor postoji od kada je zgrada napravljena. Doseljenici kojima to ne odgovara mogu da se prosto vrate odakle su dosli. Uostalom u pitanju je demokratija, odluku donosi vecina, ako bas hocete.
  • ali

    03.03.2016 11:10
    Zona naplate nekako i jeste jedino resenje u ovakvom sugavom sistemu. Sad uvidjam da ce i nas na limanu naterati da trazimo od parking servisa da uvedu naplatu u nas kraj grada. Nicim nisu zasluzili tih hiljadu i nesto godisnje jer nikakvu uslugu nisu pruzili niti poseduju tu zemlju, ali prosto je to jedini nacin da mesta budu slobodna za stanare i sprece zaposlene okolnih firmi da uzurpiraju parking ceo dan. Liman bi trebalo da je stambeni deo grada, ali od kako je park siti uspeo da izda svoj prostor brojin firmama, parking je nemoguce naci na limanu 3 oko ulice narodnog fronta, od jutra pa do 6 poslepodne. Ili primer merkatora koji je svoj parking konacno lepo resio i prilagodio kupcima, ali je sad na parkingu spensa nemoguce naci mesto od nisovaca tokom celog dana, a nije njima napravljen.
  • ex chapman

    03.03.2016 10:37
    pa očito je da se nisu SVI stanari dogovorili, kao što tvrdite, jer onda niko ne bi zvao da se žali.
  • Nikola

    03.03.2016 10:35
    Urbana (ne)kultura
    1. Ne postoji manjak parking mesta, već višak automobila. Ovaj kvart je na 4–5 minuta šetnje od železničke i autobuske stanice i autobuskih stajališta odakle postoji linije do skoro svih delova grada i prigradskih naselja. Naravno, u siromašnoj Srbiji je stvar prestiže parkirati automobil na 10 m od zgrade ili posla, a u prebogatoj Švajcarskoj ili skandinavskim zemljama je stvar kulture ići gradskim prevozom ili biciklom. Ne kažem da oni ne poseduju automobile, ali ih mnogo manje manje koriste u gradovima jer je automobil neracionalno prevozno sredstvo u gradskim uslovima (ovo zna svaki urbanista ili saobraćajni inženjer).

    2. Da li iko obezbeđuje parking stanovnicima individualnog tipa stanovanja, tj. ljudima koji žive u kućama? Jedino ako je neka ulica skoro rekonstruisana, dakle veoma retko. Stanovnici takvih naselja moraju sami da urede svoj parking ili garažu, i to uglavnom u okviru sopstvene parcele. Dakle, gospodo, kupite garažu pa ćete uvek imati gde da ostavite automobil.

    Ni ne treba svako u gradu da ima i vozi automobil, već samo onaj ko može da to plati i ti troškovi posedovanja automobila bi trebalo da budu još veći (pre svega cena parkinga) kako bi bilo manje automobila, a grad bio humaniji.
  • boolewar

    03.03.2016 08:08
    Parking je generalno problem na celom bulevaru (koliko god to paradoksalno zvučalo). Od kad je uvedena naplata na glavnoj saobraćajnici svi parkiraju kod zgrada. Stanari, zaposleni u okolnim firmama, razni kuriri, komercijalisti i dostavljači... svi gledaju da izbegnu naplatu tako što će parkirati tamo gde nema naplate. A i sve da platite godišnju parking kartu, dolazite u situaciju da npr. živite kod lutrije, a auto parkirate kod pokrajinskog supa.
  • Ns

    03.03.2016 07:26
    Sada ce vam uvesti zonu naplate i reci da ste vi to trazili, pauk je uvertira za to. Tako je bilo u ulicama oko Cirpanove. Npr. jedno dvoriste u kojem su iskljucivo stambene zgrade dobilo je zonu i sada oni sto su zaposleni u okolini vise ne dolaze, gradjani koji tu zive parkiraju u blatu, a parking prazan. Kada god vidim gradjane u blatu, pomislim: ovo je slika moje drzave i odnosa prema nama.
  • Aero casper

    03.03.2016 07:16
    Parking i "nova detelinara"
    Jedino ako se sve preostale kuće u okolini sruše i naprave spratne garaže... I to od novaca urbanista i onih koji dozvoljavali da se zidaju zgrade sa 50 stanova i 3 parkin mesta...
  • Milan

    03.03.2016 06:52
    parking i kako ga naci
    Ako se vec pozivaju na postovanje propisa i saobracajnog reda onda treba da rade na uslovima za postovanje a jedino gradsko preduzece Parking servis nista ama bas nista po tom pitanju nije uradilo. Doduse jesu nekakvim odlukama gradske skupstine i vlade iscrtali linije na javnim povrsinama i poceli naplacivati , naravno i kaznjavati . Takvim svojim monopolskim i lopovskim ponasanjem navukli su bes pa cak mogu reci i mrznju skoro svakog vozaca u gradu . Ulazite gospodo u nova parking mesta i onda naplacujte a ne da prostor koji uredi grad a novac za to uredjenje daju svi gradjani grada Vi koristite i jos nas terorisete .
  • Zzivan

    03.03.2016 06:50
    Zaposleni, oni koji dolaze kupovinu ili u banku bi morali placati parking. U pitanju je kvart dobro povezan javnim saobracajem, uz Bulevara postojoje i ciklo staze, pa bi se gradjani morali navikavati da se koriste gradskim prevozom, odnosno biciklom...
  • NIKOLA BUBONJA

    02.03.2016 23:30
    STANAR IZ SELA
    Zivim u toj velikoj zgradi na prvom ulazu. Hocemo da nam se dozvoli postavljanje rampe o nasem trosku. Taj parking ispred zgrade je napravljem upravo za stanare te velike zgrade. A kako je okolo nastala poslovna zona zajedno sa postanskom stedionicom onda ostali gradjani se grbave i dolaze neko na posao neko na 5-10 min. samo da ne daj boze plate na Bulevaru 55 din citav sat. Gospoda bankari se tu opusteno parkiraju i odu 8 sati da rade a ja kad se vratim s posla nema mesta za mene kao stanara.Ovo dosad je bilo odrzivo resenje a ovaj novi rezim je neodrziv. Takodje gospoda iz mesne zajednice bolje da se pokriju usima jer nemam pojma za cega im sluze posto nisu sposobni da cuju njihove sugradjane. I zato nam ide sve tako jer se svi GRBAVE.
  • ST

    02.03.2016 23:21
    Nekada je sve moglo sa dogovorom,pitomo...Ali,eto,dodjose divlji,iz kuca u stanove,i krece cirkus koji traje i danas...Da ne zaboravim...Ako im nesto nije potaman,krece galama...
  • Drum

    02.03.2016 22:45
    Živim blizu i baš sam primetio kako im je oko zgrade lepo uređeno.
    Pomislio sam, ajde hvala bogu da ima i kod nas neka skupština stanara kod koje može da bude sloga. Čak sam ih i jednom video kako su napravili radnu akciju oko uređenja zelene površine, svaka pohvala.

    A njima verovatno predstavljaju problem oni koji dođu iz drugog dela grada, pa zategnu ručnu i ne možeš ih odgurati.

    Mada tu opet krivim gradsku vlast, na bulevaru se plaća parkiranje, pa onaj ko dođe u market ili neki drugi objekat traži način da izbegne plaćanje.
    Možda bi trebali postaviti neki znak za one koji ne žive tu da ostave auto van brzine.
  • novosadjanin

    02.03.2016 22:41
    Na jos jednoj lakociji u gradu (da ne pominjem nakojoj kad je parking servis toliko nesavetsan da je u interesu samo kradja i otimanje novca za nula usluge) nije resen problem parkiranja, pored visestrukih molbi i dopisa svim nadleznim ustanovama. Pouka je da ne vredi, nikom nije stalo od nadleznih da se problem parkiranja resi, da se ispostuje bilo sta od propisa i minimalnih broja parking mesta po zgradi. Svima je u intersu a posebno parking servisu otimacina para od gradjana. Zaludjujemo se da postoji vladavina prava i postovanje zakona, kad se pocevsi od onih koji ga kontrolosu nema razuma niti interesa da bilo sta resava ili uredi. Dovoljno je ovaca za sisanje, ko nam sta moze, samo to im je u glavi. Nazalost u pravu su
  • Kimi

    02.03.2016 22:06
    Gradjani placaju gradjevinsko zemljiste, tj vazdusarinu. Znaci za ceo grad, pa i za plac oko svoje zgrade. To podrazumeva i parkinge. Konkretno, na BUl Oslobodjenja se naplacuje parking. Zbog to svi stanari u okolnim ulicama ne mogu da se parkiraju u okolini svojih zgrada. Zato, sve ulice i parkinge uz zgrade, oznaciti kao rezervisane za stanare, a ne za suse koje nece da placaju parking
  • Aca

    02.03.2016 22:01
    Otimanje para od građana
    Imali smo stan u ovoj zgradi 7 godina i nikada nije bilo problema sa parkiranjem. Zaista je postojao neki dogovor između stanara i svi su se tog dogovora i pridržavali. Međutim, srušili su stare trafike i otvorili velike objekte a svojim kupcima nisu obezbedili parking, već parkiraj gde stigneš. Najbolje je u tom slučaju izdati nalepnice građanima koji imaju prebivalište na pomenutoj adresi i neće biti problema, jer bi oni po nekom pravilu trebalo da imaju prednost u odnosu na druge.
  • Rusofil_IQ0

    02.03.2016 21:59
    Parking servis je zluzba u funkciji mutanata koji tamo rade, nova mesta i prostori se namerno ne prave kako bi se kvota za zaplenu autova ispunila!

    Resenje je bojkot istih, napad na iste, urnisanje njhovih poseda, vozila, gradjanska neposlusnost, lepim se u ovoj zemlji nikad nece nista postici jer se u istima zaposljava najgori GAD!
  • Gradžanin

    02.03.2016 21:42
    Dok stanari ne shvate da je parking njihov i na silu otet od strane Parking haraclija!
    No i ya to postoje nacini borbe, Kese sa vodom, pa po pauku..
  • Klokan71

    02.03.2016 21:32
    ???
    Hoce li se iko pametan naci i da sredi parking na sugavoj Detalinari, tacnije u ulici Janaka Cmelika???

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna